zaterdag 2 mei 2009

T-shirt voor Aaron

Voorkant
Achterkant

Ietsje dichterbij...


Uit de nieuwste Knippie maakte ik een T-shirt voor Aaron. Vooral de zgn. rompersluiting op de schouders leek me een aardige uitdaging. Mijn ervaring was wel dat de Knippie patronen aardig aan de grote kant zijn, dus dacht ik toch minstens een maat kleiner te kiezen dan dat Aaron normaal nog net draagt. Maat 80 moest het worden.... Nou, de sluiting viel me eigenlijk best mee om te maken, best leuk om te doen. Maar toen het shirtje af was, bleek het toch weer te groot. En bij dit model moet het toch echt wel redelijk goed op maat zijn om op de schouders te blijven hangen. Nou ja, Aaron groeit nog wel, dus het shirtje zal hem om een bepaald moment vast precies goed passen..... (de "uitslag" in zijn gezicht zijn de laatste restjes van de waterpokken..)

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Ja, dat is lastig, hè. Elk patroon moet je eigenlijk nameten. Het lijkt wel of een patroon steeds met een ander maattabel getekend is. De hals is goed gelukt!

Groetjes, Collie