woensdag 20 januari 2010

"Blue" Stripes overgooier Ottobre 4/2009






































































Na het zien van een paar leuke voorbeelden van Petra van deze overgooier kreeg ik ook wel zin om zoiets te maken. Voor Danique heb ik het patroon verkleind naar een maat 110, en nog is het ruim genoeg. De zakken hebben ik simpel gehouden. Eén ervan kan zelfs niet meer als zodanig worden gebruikt omdat ik het borduursel er overheen heb gezet.... Leuk om te maken, zeker met gebruik van de covermachine...

2 opmerkingen:

Diana, zei

Wat een prachtig jurkje, staat Danique prachtig, mooie kleur ook! Die gaat op mijn lijstje!
Wat zit haar haar trouwens leuk, zeg!!

Groetjes Diana

Elly zei

Deze is ook super , dat verwachtte ik niet aan de hand van het patroon , gaat op de maak lijst ;0)