maandag 7 september 2009

HIPpe Römö (FM) voor mijzelf

Detail rok

Detail van opzij (3D)

Detail deelnaad (handwerk)

Rok aan

Rok uit


Nee, echt niet, ik draag écht nooit rokken. Maar 2 weken geleden kocht ik voor mezelf mijn aller-allereerste rok (van een duur, niet nader te noemen merk). Gewoon omdat ik de kleuren zo mooi vond én omdat ik gewoon een keer een rok in de kast wilde hebben hangen..

Maar goed, een rok kun je natuurlijk ook gewoon zelf maken, van mooie hippe velvet stoffen, toch? Model Römö van farbenmix kwam nog het dichtst in de buurt van het gekochte (zij het gebreide)...

In deze rok zijn 3 kleuren velvet gebruikt. De deelnaden zijn met de hand afgewerkt met zwart garen (handig om te combineren , dacht ik....). De driedimensionale roos die onderop zit is een freebie van "ik-weet-niet-meer-waar".....

5 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dat is een supervrolijke rok!! Geweldige kleuren stof en mooie bloem die je erop hebt gezet. Het is echt een model rok waar je met allerlei soorten stofjes je fantasie kunt laten gaan. Super!

Groetjes, Collie

Sandra zei

Mooi hoor en die kleuren............Super!
Leuk hoor om ook wat voor je zelf te maken. Veel plezier ervan,
Sandra

Joozz zei

Wauw! Die is echt mooi! Nu ook wel aantrekken hoor.
Groetjes, Josette

Jessica zei

Hij is geniaal. Mooie kleuren. Staan niet alleen kinderen, maar ook volwassenen. Goede zet van je.
Groetjes, Jessica

Jos van KloskaCreAtief! zei

Heerlijk, wat een vrolijke kleuren!