maandag 14 september 2009

En een shirt voor Danique

Detail

Voorkant

Detail col

Als je col omhoog gaat kruipen..

Bij groot toeval kwam ik in het bezit van een patroon van pattern company van een shirt met een recht colletje... De pasvorm is (zoals bij mij in elk geval bekend) helemaal super! En het colletje is dus gewoon recht, maar bij het aanzetten de goede kant van de col op de verkeerde kant van het shirt gezet in een afstekende kleur... De col heeft 1 naad (middenachter)... Voor het eerst maakte ik maat 110 voor Danique. Ze moet wel een beetje wennen aan de col en vind het leuk om hem juist omhoog te doen over haar gezicht... Ik zou er haast 2 gaten voor de ogen inknippen ;)....


Een beetje handwerk erbij (vind ik zo leuk om te doen als ik eventjes niet achter de naaimachine kan) en weer een shirt klaar!

3 opmerkingen:

Judith zei

Wat een supergaaf shirt! Die applicatie erop vind ik prachtig! Het colletje is ook lief. En heel herkenbaar dat ze dat ding het liefst over hun gezicht trekken.
Groetjes Judith

Nicole Claudia zei

Hé, geen watervlekken! Hahaha, komt er van als je drie berichtjes achter elkaar leest, hahaha. Maar dit shirt is ook super geworden. Leuk met die kol en dat afstekende rolzoompje! De dame is zo te zien wel in haar sas. En gaten knippen? Zónde!!! hahaha, maar ik zie het zo voor me, dat ze het over haar gezicht heen trekt!

Groetjes, Collie

Isabelle zei

Oh, dat borduurtje vind ik ok zoooo geweldig! (Helaas, helaas, mijn machine borduurt alleen maar 10 x 10... ) En wat heb je dat leuk gedaan met het handwerk!