maandag 28 juni 2010

Sarouel- of harembroek of hoe je het maar wilt noemen













































Uit de Burda juli 2010 maakte ik van een wollige grijze tricot de broek waarvan de benaming mij nog steeds een raadsel is. Sarouel, harem, drollenvanger... Hoe dan ook, dan heeft deze ook nog een flap en hoe zou je dat dan weer moeten noemen.

Broek draagt lekker, maar had met gemak 2 maten kleiner gekund, wel een leuk project om te maken. Moest wel goed nadenken over hoe de patroondelen op stof moesten, maar gelukkig stond dat goed vermeld in de Burda.

3 opmerkingen:

Aline zei

Geweldig, allebei. Ik vind de blauwe het mooist, maar dit model heeft zozeer mijn belangstelling dat ik denk dat ik er toch aan ga. Ik met mn grote mond dat ik dat nooit ging doen ... En tblond staat je goed ;-)

Anoniem zei

Wat hip!! Zowel de broek als je kapsel natuurlijk ;)

monique zei

hallo,
misschien een rare vraag maar zou ik de patronen van die prachtige broeken mogen hebben?

met viendelijke groet,
Monique