dinsdag 23 maart 2010

Nog een Knippie broek met een roze shirt...

































































Omdat het model broek van mijn vorige bericht mij en Noah zo goed is bevallen, maakte ik er nog eentje. De stof ervoor kocht ik op het stoffenspektakel in Zwolle. Voordat ik de stof waste, voelde het haast synthetisch aan, maar toen het uit de wasmachine kwam, was het volgens mij echt wel een soort spijkerkatoen, met een hele leuke kleur. De rits heb ik er deze keer uitgelaten (wel elastiek) en de pijpen heb ik korter geknipt... Het is een maat 122, die zit hem qua wijdte prima...

Eerder schreef ik al dat ik voor Danique niet met roze kan werken, vind het vaak een moeilijke kleur ook om te combineren en op een of andere manier, komt het bij mij nooit opgewekt onder de lockmachine vandaan. Maar voor Noah vind ik het juist wel leuk om deze kleur te verwerken. Nu zagen ze beide deze stof klaarliggen en broer en zus kregen haast ruzie om wie er iets van zou krijgen. Danique zei nog, roze is toch voor meisjes.. waarop Noah gewoonweg zei, maar ik vind roze ook mooi! Toen het shirt af was,  dacht Danique alweer dat deze creatie voor haar was, waarop Noah weer zei: nou, vind jij Robots leuk dan?

ik vind het hem zelf erg vrolijk staan en hij is er blij mee (nou ja, hij is ook blij met zijn nieuwe schoenen en zijn bijna nieuwe tanden, dit weekend is de vierde voortand eruit gegaan....;) )

3 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Ha ha,is dat niet mooi..ruzie maken om een lap stof!Erg mooie broek,inderdaad is de pasvorm erg goed,en dat mooie shirt maakt het setje compleet!

Hannie Mars zei

Ik vind het roze prima voor Noah! Ziet er erg stoer uit! En ja, als dat roze niet uit je vingers komt voor Danique dan maar voor de jongens toch!!!
DE broek is ook mooi en vaak als je hem al een keer hebt gemaakt ga je hem aanpassen naar nog meer perfectie!
Mooi gemaakt!

Groetjes Hannie

Anoniem zei

Hoi Saskia,

Wel leuk, broer en zus die ruzie maken om een lap stof!
En rose voor jongens....waarom niet!! Ik vind hem leuk staan!

Groetjes Thea