vrijdag 12 maart 2010

Feliz voor Danique's 5de verjaardag






































Over 1,5 week wordt Danique alweer vijf jaar. En net als de voorgaande jaren vind ik het leuk om voor die gelegenheid een leuke jurk voor haar te maken. Dit jaar de Feliz maar een keer. Danique houdt van roze, ik niet, dus daarom maar dit compromis (er zit een heel klein beetje roze in). De onderjurk is van een witte katoen met daarop verschillende stroken kant genaaid (die stof was al zo). Eigenlijk vind ik de jurk ietsje aan de korte kant, misschien zet ik er nog een extra strookje onder. En ik wil er nog een soort van knalgroene mouwwarmer bij maken, zó kort dat het aan de achterkant niet over de strik heen valt. En ik ben nog bezig om er een bijpassend mutsje bij te haken.... Ach, eigenlijk ben ik nog met zoveel dingen bezig....

7 opmerkingen:

Sandra zei

leuk geworden hoor!
Ben benieuwd naar het totaal plaatje. Neem aan dat daar ook nog wel een foto van komt?

groet,
Sandra

lunaster zei

oh deze vind ik superleuk !! wat zal ze stralen op haar verjaardag @

Groetjes Ineke

Jeannette zei

Romantische jurk hoor! Ze zal zeker stralen op haar verjaardag! Alvast gefeliciteerd!

Groetjes Jeannette

Kleding Jetje zei

Leuk stofje is dat! Is deze van Stenzo?

Groetjes Mariëtte

Nicole Claudia zei

Het is een dot van een verjaardagsjurkje!! De stofjes zijn geweldig bij elkaar. Ze is een stralende jarige!!

Groetjes, Collie

Diana, zei

Prachtig jurkje! Dat wordt vast een stralende verjaardag! Veel plezier en gefeliciteerd. Ik heb het stofje toch niet kunnen weerstaan en dacht het ook te combineren met knalgroen. Lijkt me er een mooie frisse kleur bij.

Groetjes Diana

Anoniem zei

Super mooi jurkje! Is dat een tildastofje? Die zijn zo mooi