woensdag 10 juni 2009

Vogue shirt V8581



Voor mezelf maakte ik Vogue V8581. "Easy" werd ervan gezegd..... Ik heb er toch nog wel wat werk aan gehad. De hals rimpelde ik in met framilon band. Dat ging goed. Met de halsboord had ik dit keer wat meer problemen. Had ik heb net keurig netjes eerst aan de binnenkant eraan gestikt, en zou ik hem daarna op de goed kant doorstikken, bleek dat naad van de halsbies precies aan de voorkant kwam. De enige elegant manier was om het er toch maar vanaf te halen en hem er opnieuw aan te zetten. Was ook wel moeilijk te zien hoor, wat nu precies de voorkant en de achterkant van het shirt was. Verder heb ik het shirt iets meer getailleerd gemaakt, vond ik zelf mooier...

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

De halsband zit perfekt! Mooi gemaakt, hoor!

Groetjes, Collie