dinsdag 23 juni 2009

Shirt 17a uit Knippie wordt mouwloze sweater...

Capuchon af

Capuchon op

Detail borduur


Met zweet en (bijna) tranen omdat ik zo'n verschrikkelijk pijn in mijn rug heb, heb ik zojuist de laatste draadjes afgeknipt van shirt 17a uit Knippie juni/juli 2009. De sweater is in eerste instantie bedoeld voor Noah, hij koos zelf de kleur. Na de paarse anorak die ik vorig jaar voor hem maakte is hij ook helemaal enthousiast over de kleur. En het staat hem ook erg leuk vind ik, met zijn blonde koppie haar...Maar eventueel kan Danique hem later ook nog eens aan....

In plaats van een gewone tricot gebruikte ik joggingstof, de capuchon voering is wel gewone tricot. Let niet teveel op de polosluiting en de halsbies, dat kan ik gewoon niet zo goed, maar ik vind het prima zo (dus nee, ik ben geen perfectionist)...... De enige toevoeging die ik maakte is de kangoeroezak....

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Wat een superkleur, lekker knal. Ik vind het wel leuk dat jongens een echte mooie kleur kiezen en aanhebben. Ramon houdt daar ook wel van. Die vind al die grijze en beige tinten voor jongens, maar niets. Mooi dat wit in de capuchon. Steekt lekker af, en die letters zijn goed gelukt zeg!!

Groetjes, Collie