woensdag 18 maart 2009

Waar blijft die zomer nou? Hilco Pattern Company Monny MS 75







Wat scheen het zonnetje gisteren toch heerlijk. Snel verder met het volgende zomerse jurkje voor Danique. Ik hoor me 3 weken geleden nog zeggen: ik maak geen jurken meer voor Danique hoor, niets voor haar. En Danique die me aldoor verzekerde niet van roze en bloemetjes te houden. Nou, en moet je nu eens zien! Wat heb ik gedaan!


Het patroon is van Hilco Pattern company MS 75, de bloemenstof is een Hilco-katoentje, de stipjes van Stenzo van zomer 2008.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een superleuk patroontje is dit zeg! Mooie stoffen ook bij elkaar zo.. cool!

groet.. Peet..

Nicole Claudia zei

Ik vind het een ontzettend zonnige jurk. En het modelletje is leuk zo met die stroken met stipjes. Super!

Groetjes, Collie