vrijdag 20 maart 2009

Jurk/tuniek Pattern Company MS97










Na alle nog ietwat zomerse jurkjes die ik maakte voor Danique, leek het me ook wel handig om er voor haar nog een soort van sweater bij te maken voor de frissere dagen en de lente. Omdat de Pattern Company Monny patronen mij qua maat en pasvorm goed bevallen, maakte ik voor Danique deze jurk/tuniek. Ook deze zit haar weer als gegoten. Het lijkt trouwens een los sjaaltje, maar het zit er aan vast. Aan de achterkant koopt het een beetje rond uit in een punt (maar daar heb ik allen een onduidelike foto van). Voor de stofjes heb ik gebruik gemaakt van een donkerblauwe tricot van de stoffenkraam a Eur 3,= pm en een witte waarvan ik niet meer weet waar die vandaan komt of wat hij heeft gekost. En nee, nog steeds geen roze. Zelfs de zakken werden in eerste instantie afgekeurd (en die vind ik zelf nou juist zo leuk).... Ach, ze trok hem aan en speelt er nu mee in de tuin, dan hij zal toch wel goedgekeurd zijn... (toch :) )

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Leuke stoere outfit met meisjesdetails, helemaal leuk!

Groetjes, Collie