donderdag 14 oktober 2010

Ottobre setje van Stenzo stofjes




































Voor Danique een setje met voornamelijk nieuwe Stenzo stofjes. Shirts maken blijf ik ontzettend leuk vinden en rokjes ietsje minder. Maar deze stofjes vond ik wel erg leuk bij elkaar passen en tijdens het werken aan het shirt viel mijn oog op een simpel rokje in de Ottobre (1/2006, nummer 12). De ruche lie ik weg. Dat vind ik namelijk ook niet echt leuk werk om te doen.. Met een tule rokje dat ik laatst bijna voor niets in een online winkeltje kocht en een legging van de HEMA heeft Danique er weer een set bij...

5 opmerkingen:

Liesbeth. zei

Helemaal leuk!Die vlakverdeling in het shirt vind ik ook erg mooi.

PeTrA zei

Joh leuk!! Mooi bij elkaar gezocht di stofjes.. superturbomiep haha ;)

Klavertje Kleding zei

Super leuke set geworden. En die applicatie op het shirt is mooi!!

Grt. Nel

Vlijtige Lies zei

Prachtig setje en net even anders met de tule onderrok!

Nicole Claudia zei

De set is prachtig!! Hele mooie kleuren en verschillende prints door elkaar. En de applicatie op het shirt vind ik super!!! De tule rok maakt het helemaal af!

Dit setje zal wel lekker veel gedragen worden!!

Groetjes, Collie