vrijdag 19 februari 2010

ABC104 topje wordt dubbellaags tuniek



































 

















 











 
















 












 















 

 






























Ik was van plan om de zouave broek van ABC104 te maken met daarbij een simpel wit tricot topje van hetzelfde patroon. De broek wacht nog op van alles en het topje werd ineens compleet anders. Ik was al lang eens van plan om met behulp van de covermachine, sierdraad op de grijper en haakgaren iets uit te proberen. Dit topje leende zich er uitstekend voor. Na 4 uur borduren voor 8 rozen kon ik met het idee aan de slag. Het werkte wonderbaarlijk. Ik ben wel blij dat ik vantevoren niet heb geweten hoeveel werk er in zou gaan zitten. Kleine steekjes opnemen met een haaknaald en een hele rand onderaan haken, het duurde wel even. Maar, niet onbelangrijk, Danique vind hem leuk! Nu nog een klein beetje meer zon ;)....

11 opmerkingen:

Fran zei

oooh wat gaaf en dat ranjde supergedaan.
Ga ik toch iik eens proberen.

PeTrA zei

Leuk zeg en lekker crea al met al!

groetjes.. Petra

Liesbeth. zei

Wat heb je dat handig en mooi gedaan dat randje met die kettingsteek! Superleuk tuniekje geworden!

Mirella zei

geweldig!!! dit vind ik en geweldige top!! mijn complimenten

Aline zei

Oh wat prachtig! Ik geloof dat ik maar eens moet uitzoeken hoe je dat hebt gedaan - ik vind het echt schitterend.

kronova zei

wow wat mooi!
groetjes kronova

gerda zei

Wat een werk moet je daaraan gehad hebben maar het resultaat is super!!

artymel zei

Terecht, ik vind het ook prachtig!
Nu nog het zonnetje erbij en ze kunt er heerlijk van genieten!

http://creaville.blogspot.com

Unknown zei

Heel erg leuk geworden. Erg origineel en leuke kleurencombinaties. Ik heb 1 keer geprobeerd te haken, maar het lukte me total niet. Misschien toch nog eens proberen

Julaba zei

Oh wat heb je dit leuk gedaan! Ik vind het geweldig hoe jij verschillende technieken zo creatief met elkaar combineert.

Marloes zei

Geweldig, ik volg zoveel blogs met leuke dingen maar dit jurkje viel meteen op dankzij dat prachtige randje, geweldig! Bedankt voor het plaatsen van de foto's want ik kan nu weer vol inspiratie op zoek naar een nieuw project!