vrijdag 28 november 2008

Een beetje kleur in donkere dagen....
















Detail gebruik biezenvoet...


Nadat ik de laatste tijd heel veel met donkere stoffen heb gewerkt, was ik maar wat blij toen ik van de week de oranje ornamenten stof van Stenzo binnenkreeg. Ik kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Ik vond het stofje wel wat dun, daarom heb ik het voor-en achterpand gevoerd met joggingstof, veel warmer. Wat heb ik een plezier beleefd aan het maken ervan (al bleek borduren door dubbele stof niet een groot succes, maar het is uiteindelijk goed gekomen). Ook heb ik voor het eerst mijn biezenvoet voor de naaimachine gebruikt. Wat een leuk effect en wat grappig om te doen! De borduurtjes zijn van Spiegelwald (http://www.huups.de/). Er moeten alleen nog zoompjes in de mouwen. Het patroon is trouwens van een shirt uit een Ottobre van 2007 (dacht ik). Hij staat er in als een roze shirt met donkerbruine vogeltjes erop...

Geen opmerkingen: