zaterdag 24 december 2011

Kerst 2011; Roos 4009






Een hele poos geleden dat ik hier iets liet zien. Gewoonweg vreselijk druk gehad en met veel dingen begonnen, maar weinig afgemaakt. Een paar stoelhoezen, een tafellaken, een paar mislukte gevallen, dat dan weer wel. Voor Kerst vond ik dat ik echt iets moest maken. Danique wilde heel graag een glitterrokje. Het shirtje en het bolerootje hebben we gekocht, het rokje is zelfgemaakt naar het patroon Roos 4009, maat 116, het past perfect. Ik ga vol positieve energie het nieuwe naaiseizoen in, 't is slechts een kwestie van prioriteiten stellen. Iedereen Fijne Kerstdagen gewenst en een gezellig uiteinde!

7 opmerkingen:

mio zei

Supermooie start van een goed voornemen!
Fijne feestdagen!
Groetjes, Mio

Vlijtige Lies zei

Mooi setje een beetje van jezelf en een beetje van de winkel!En wat een geweldig leuke foto's weer....Fijne dagen en suc6 met je goede voornemens!

Veggie zei

Wat mooi zeg...En wta staat het haar goed. Hier is er eentje jaloers.

Anke

Hannie Mars zei

Wat een skattig rokske!!! helemaal danique! Leuk hoor,ook met de belerootje erop! Mooi hoor!

Groetjes hannie

Mama Deborah zei

Je kan hele mooie kleding maken, daar is dit een voorbeeld van. Ik ben benieuwd wat je dit jaar hebt gemaakt!

Jasa Fotocopy Buku Murah Jakarta zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)
Digital Printing Rawamangun
Digital Printing 24 Jam
Percetakan Jakarta Timur
Digital Printing Jakarta
Digital Printing Jakarta Timur
Digital Printing 24 Jam Rawamangun
Jasa Fotocopy Jakarta
Jasa Fotocopy Murah
Cetak Buku Umroh Haji

Anonymous zei

Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447868753778