zondag 16 oktober 2011

Rokje Amy-Lynn van Collie-Collie




Een poosje gelden vroeg Nicole van Collie-Collie mij of ik voor haar wilde proefnaaien. Natuurlijk wilde ik dat. Het bleek te gaan om een kort rokje in vier varianten. Ik gebruikte hiervoor een katoentje en een strook van hele fijne babyrib onderaan. Ik maakte er geen zoom in omdat ik de onderste strook hiervoor te kort vind. Ik liet het gewoon afgelocked. Als versiering maakte ik er een ritsje op, een applicatie kwam eronder en een bloemetje werd met een kampsnap bevestigd. Danique is heel erg blij met dit rokje. Ze vroeg al zo lang om een rokje. Eindelijk....

5 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Ik heb er al een aantal voorbij zien komen maar deze is super !

Anoniem zei

Hoi Saskia,

Ik zie ze nu overal verschijnen, de rokjes van Collie-Collie.

Die van jou is weer helemaal anders!! Leuk!

Groetjes Thea ♥

Aline zei

Wat weet jij toch altijd een leuke dingen te verzinnen. Superrokje, maar die rits... ik ben een beetje jaloers op zo'n idee (Kan zijn dat ik dat eens jat ;-))

Mirella zei

Ook ik zie ze overal verschijnen en allemaal anders zo leuk.
Deze is ook weer mooi geworden, goed gedaan!

Anonymous zei

Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447868753778