woensdag 23 maart 2011

Ottobre 4/2006 Feniks shirt wordt een "Didi-tje"




































In de collectie van Kiezel-tje van dit seizoen zo'n leuk shirt gezien: deze ... Om zoiets te maken, gebruikte ik het Feniks shirt patroon uit de Ottobre 4/2006 in maat 116. Wel een stuk verlengd en verbreed aan de onderkant en er een aparte strook met losse tricotslierten onderaan gezet. De band die bij dit shirt onderaan zit is denk ik wel een stukje strakker dan bij het origineel, maar ik heb gepast, Danique komt er zonder problemen in :) ... Nog een paar 3D bloemetjes voor bovenaan gehaakt en ineens kreeg ik er zo'n "Didi-gevoel" bij.. Een mengelmoesje van alles dus... Erbij wil ik nog graag een witte 3/4 broek voor Danique maken. Patroon en stof liggen al bijna klaar...

3 opmerkingen:

Effie zei

Leuk!

Wiesje zei

Wat een superleuk shirt is dat geworden! In combinatie met een witte stoere broek wordt het een toppertje!

Karin zei

Geweldig mooi geworden zeg!
Zal inderdaad leuk staan met een frisse witte broek!
Groetjes!