vrijdag 18 februari 2011

Isabelle rokje van CZM maat 110/116

















Voorkant
















Achterkant


Toch maar eens een rokjespatroon gekocht voor Danique. Deze vind ik wel grappig en is eigenlijk snel gemaakt. Veel verschillende stofjes kun je erin kwijt, ik hield het nog een beetje rustig, geen borduurtjes... Ik moet wel zeggen dat ik hem vrij groot vind vallen, de overslag achter komt bij Danique niet middenachter maar bijna op de zijkant. Nou ja, da's een volgende keer gemakkelijk aan te passen... Het papier waarop het patroon is afgedrukt vind ik wel geweldig! Ze heeft het rokje gisteren al met het grijze haltertopje gedragen, vandaar de kreukels....

3 opmerkingen:

Liesbeth. zei

Prachtig geworden allemaal! De jas vind ik super en het patrones bloesjes ook en ook het omslagrokje! Alles dus:-)

PeTrA zei

Oh hij is leuk zeg! Die staat hier ook nog op mn lijstje om te maken.. Super!

Hannie Mars zei

Hij is super mooi geworden!!! Top!