zondag 18 april 2010

Vest 12 voor mezelf uit Knip mei 2010















































In de nieuwste Knip vond ik toch zo'n leuk vest staan (nr. 12 mei 2010).... Een overslagvest maar dan zonder die (voor mij) ongemakkelijke striklinten, maar met drukknopen. Een supervinding volgens mij. Bij de Lapjesschuur bestelde ik tricot met Angora, een heerlijk zacht stofje. De kleur van de laatste foto is de juiste, een beetje jeansblauw met een tikkeltje lila... Het voor en het achterpand en de capuchon zijn van dubbele stof gemaakt, de mouwen van enkele. Misschien dat ik dit vest nog wel eens een keer ga maken....

3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dit ziet eruit als een superzacht lekker vest!! De kleur is ook mooi, past bij veel dingen!

Groetjes, Collie

Liesbeth. zei

Het ziet er allemaal weer prachtig uit! Dit vest vind ik een topper! Die ga je vast veel dragen!

Aline zei

Wat een heerlijk vest. Lijkt me eentje om in te wonen!