maandag 16 november 2009

Een creatieve award!




Helemaal super deze award!Van Esther1975 (die is bij vlagen zo creatief en productief ;) ) heb ik hem gekregen:


Bij deze bedankt Esther!




Er zijn een paar regels om deze award door te geven;-)




1] Plaats de award en het berichtje op je Blog


2] Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven


3] Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten


4] Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen


5] Plaats een link naar deze 7 bloggers


6] Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven !




Nou 7 dingen die jullie niet van mij wisten...




1. Elke avond ga ik even bij mijn moeder langs om te kijken hoe het met haar gaat.

2. Ik heb veel te veel stofjes op voorraad, binnenkort komen er zo’n 100 te koop…

3. Het liefst was ik op dit moment thuisblijfmoeder..

4. Toen ik een jaar of 15 was heb ik mijn een vriendin een keer op het station geslapen om op tijd
de zijn voor de kaartverkoop van het Los Vast Kuipspektakel..

5. Over 4 jaar wil ik met mijn gezin een keer weer naar Afrika.. (Namibië)

6. Ik kan bijna sentimenteel worden als ik naar de Sinterklaasintocht op TV kijk, wat ongelooflijk
leuk doen ze dat toch!

7. Op mijn 12e sprong ik in de Nederlandse selectie trampolinespringen…



Ik geef de award door aan:


Geen opmerkingen: