woensdag 6 augustus 2008

Feliz als tuniek





Voor Danique heb ik Feliz van farbenmix als tuniek gemaakt. Ik heb het gemaakt van een stofje die ik nog voor onze vakantie voor Eur 5,= pm bij Y&M Stoffenplaza kon bemachtigen. Voor de onderjurk heb ik gebruik gemaakt van een Stenzo-stipje. De schouderbandjes bleken iets te lang, dus Danique liep de hele dag de bandjes omhoog te frummelen. Dit heb ik later nog maar opgelost door het schouderbandje aan de achterkant van 4 knoopjes te voorzien.


Ook heb ik vanochtend de laatste hand gelegd aan een soort van Pippi Langkous schort voor Danique in de kleuren paars en donkergrijs. Het patroon hiervoor komt uit een Ottobre. Simpel om te maken maar het geeft een leuk effect. Volgende keer een foto. Nu eindelijk aan de slag voor de 2 jongens-blousen. 1 voor Noah, en 1 voor Aaron.

Geen opmerkingen: